فرهنگی و دانشجویی
1402/10/17 یکشنبه
نهمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان
مهلت شرکت در این مسابقه تا 12 بهمن ماه می باشد

.

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:  اداره کل تربیت بدنی اقدام به برگزاری نهمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نموده است. این مسابقات ملی با هدف تقویت آگاهی عمومی و تخصصی ورزشی در خانواده دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های سراسر کشور در سطح ملی از 31 استان کشور و کل دانشگاه های وزارت علوم و سایر موسسات آموزش عالی انجام خواهد شد.
برای کلیه شرکت کنندگانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند؛ تقدیر نامه صادر می شود. از اساتید هیات علمی و مدرسان مدعو، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور دعوت می شود با همت عالی و همدلی و همراهی اثربخش در این مسابقات بیش از پیش مشارکت داشته باشند. مهلت شرکت در این مسابقه تا 12 بهمن ماه می باشد و نتایج این مسابقه در دهه مبارک فجر اعلام خواهد شد، لازم به ذکر است به 20 نفر از خانم ها و آقایانی که به تمامی سوالات پاسخ درست داده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است برگزاری این مسابقات گامی در جهت  تحقق اهداف مدیریت سبز، فرهنگ سازی و آموزش برای حذف مصرف کاغذ، جوهر و پرینتر بوده است.
لینک مسابقه: https://docs.google.com/forms/d/1ED1dL3qD1GUjRMf9v6Y7CBoMUYpLyzcxmBhlZqmtmBQ/edit
لینک کوتاه مسابقه:
http://b2n.ir/9pnu
                                                                                                    

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر