برگزیده ها
1395/2/1 چهارشنبه
نشست خبری وامضای تفاهم نامه علمی ووزرشی دانشگاه پیام نور وپارک علم وفناوری استان کرمانشاه

.

نشست خبری وامضاء تفاهم نامه علمی وورزشی دانشگاه پیام نور وپارک علم وفناوری استان کرمانشاه
در این نشست خبری که در ساختمان مرکزی پیام نور استان برگزار شد رئیس دانشگاه پیام نور از انعقاد تفاهم نامه این دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان استان وهمچنین پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی خبر داد.
به گفته روابط عمومی، بهمن سعیدی پور همچنین به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه از مسابقات کشوری پاورلیفتینگ و مچ اندازی دانشجویان پسر در اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات ، مقدماتی اعزام به رقابت های جهانی دانشجویان در بلاروس است.

وی گفت: همچنین امروز شاهد افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه  هستیم که البته پیش از این  خدمات روانشناسی به دانشجویان ارائه می داد. اما امروز با دریافت مجوز و تخصیص فضا و امکانات، این مرکز به صورت تخصصی با بهره گیری از اعضای هیات علمی  با ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی  به دانشجویان به صورت رسمی شروع به کار می کند.
وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با سایر دستگاه ها اظهار کرد: توسعه فضای آموزشی از برنامه های اصلی این دانشگاه است و هدف از این کار ارتباط دانشجو با جامعه است. رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه ها می خواهیم زمینه استفاده مشترک از فضا و امکاناتی که در اداره کل ورزش و جوانان و نیز پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی وجود دارد فراهم شود . 
سعیدی پور گفت: این هم افزایی و کمک در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می توانند قدمی در جهت تحقق این شعار باشد. وی از مجهز شدن تمام کلاسها و آزمایشگاه های پیام نور استان به بخش آموزش الکترونیکی خبر داد و افزود: به این منظور بجز شهرستان صحنه در سایر واحدهای دانشگاهی استان به شبکه فیبر نوری متصل هستیم و می توان گفت در کل کشور اولین استانی هستیم که صد در صد الکترونیکی شده ایم.
 در این نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: ما در حوزه ورزش با همه دستگاه ها تفاهم نامه امضا کرده ایم. مجتبی جوهری بیان داشت: ما امروز در حوزه ورزش قهرمانی استان نیاز به حامی مالی داریم چرا که جوانان ما باید در لیگ حضور داشته باشند تا دیده شوند و بتوانند برای تیم ملی انتخاب شوند.
 وی افزود: به عنوان نمونه در یکی از استانهای کشور، شهرداری به تنهایی 20 تیم لیگ برتر را حمایت می کند. جوهری اظهار کرد: ما در 24 رشته ورزشی در سطح ملی سهم داریم؛ همچنین از نظر پویایی و علاقه به ورزش و میزبانی پرشور مردم استان از مسابقات کشوری جزو بهترین استانهای کشورهستیم.
 سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز گفت: برای ایجاد نظام نوآوری و فناوری به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی باید بین دانشگاه، صنعت و فناوری ارتباط خوبی برقرار باشد. معصومه خان احمدی افزود: مرکز رشد واحدهای پیام نور که از مراکز موفق کشور است در نتیجه ارتباط پارک علم و فناوری با دانشگاه است. بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز(31 فروردین) در نشست امضای تفاهم نامه همکاری این دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: افزایش سرانه آموزشی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
وی ابراز کرد: در حال حاضر میزان سرانه آموزشی در کشور کمتر از یک مترمربع است که دانشگاه پیام نور استان با تفکری واگرا و استفاده از امکانات برای افزایش و توسعه سرانه آموزشی اقدامات خوبی را در دست اجرا دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بر تنوع فضای آموزشی تأکید کرد و بیان داشت: طبق تفاهم نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مقرر شده از فضای کارگاهی آموزشی برای دانشجویان استفاده شود.
 سعیدی پور همچنین   یادآورشد: انعقاد تفاهم نامه با ادارات و دانشگاه های دیگر با هدف توسعه فضای آموزشی صورت می گیرد. وی با اشاره به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ ، ورزش های قدرتی پسران در دانشگاه پیام نور کرمانشاه، گفت: این رقابت ها که به منظور انتخاب و حضور در مسابقات آسیایی بلاروس خواهد بود از تاریخ 15 لغایت 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر