برگزیده ها
1393/10/10 چهارشنبه
مصاحبه با رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

.

 

مصاحبه با رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

دکتر بهمن سعیدی­پور

با عنایات ویژه خداوند متعال و با همکاری و همیاری کلیه مدیران محترم، استادان بزرگوار و کارکنان گرامی، دانشگاه پیام نور استان  کرمانشاه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اداری، عمرانی، دانشجویی و فرهنگی روندی رو به رشد داشته و بحمدا... توفیقات بزرگی نیز به دست آمده است. علاوه بر اقدامات ارزنده انجام شده  در دانشگاه فعالیت های مختلفی در حوزه های گوناگون دانشگاه انجام شده دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از اتمام 11 پروژه در دست اجراء این دانشگاه تا  مهر ماه 94 خبر داد و گفت این پروژه­ها  پیشرفت 50درصدی دارند  مرکز کرمانشاه با 5 پروژه و اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال و مرکز  اسلام­آبادغرب با 2 پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال و مرکز جوانرود یک  پروژه با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال مرکز  پاوه یک پروژه با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال و مرکز  کنگاوریک پروژ با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال ومرکز  سنقر با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال در دست اقدام می باشد بخشی از اعتبارات این پروژ ها با کاربری آزمایشگاه ،اداری، فرهنگی، و ورزشی می باشد از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تامین گردیده

وی  همچنین افزود این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته­های جغرافیای سیاسی با گرایش فضای شهری در واحد روانسر، ادبیات عرب در واحد جوانرود ، علوم تربیتی با گرایش برنامه­ریزی آموزشی و کتابداری( علم اطلاعات و دانش­شناسی) در مرکز  کرمانشاه در ترم آینده دانشجو می­پذیرد.

و همچنین اقدامات لازم جهت اخذ مجوز چند رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته­های شیمی،زیست­شناسی، زبان­شناسی،ریاضی و جغرافیا انجام شد و مراحل نهایی آن در وزارت علوم در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد در سال 94-1393 دو هزار جدید الورود  داشته­ایم و تا سال گذشته حدود 18 هزار نفر فارغ­التحصیل شده­اند. گفت بیش از 4000 هزار نفر از فارغ­التحصیلان این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاههای معتبر پذیرفته شده­اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه  از حضور حدود 30 هزار دانشجو در 14 واحد و مرکز این استان خبر داد و گفت این دانشگاه حدود یک هزار و 600 نفر مدرس حق­التدریس وجود دارد.

در پایان یا آورشده در این  دانشگاه  با فعال نمودن ،  شوراهای فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، شورای هم­اندیشی و اطاق فکر خبر داد وافزود اکثر  تصمیمات در شوراهای مذکور اتخاذ می­گردد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر