برگزیده ها
1397/4/6 چهارشنبه
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خبر داد:

.

انتخاب نمایندگان پیام نور برای حضور در چهاردهمین المپیاد دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی

.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از انتخاب نمایندگان دانشگاه پیام نور برای حضور در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود، خبرداد و افزود: این مسابقات در بخش بانوان در ۱۱ رشته ورزشی برگزار می شود و دانشگاه های پیام نور تهران در رشته بدمینتون وکاراته، پیام نور اصفهان دررشته شنا، پیام نور خراسان رضوی در رشته دو ومیدانی وپیام نور مرکزی در رشته تیراندازی نمایندگان دانشگاه پیام نور در این رقابت ها خواهند بود.
نصیرزاده افزود: مسابقات آقایان نیز در چهارده رشته ورزشی برگزار می شود و دانشگاه های پیام نور گیلان در رشته والیبال، پیام نور قم در رشته فوتسال، پیام نور همدان در رشته تنیس روی میز، پیام نور خوزستان در رشته کشتی فرنگی وکاراته، پیام نور تهران در کشتی آزاد، پیام نور همدان در رشته جودو، پیام نور کرمانشاه در رشته دو ومیدانی و پیام نور اصفهان در رشته شنا موفق به کسب سهیه وجواز حضور در این مسابقات شده اند. دبیر شورای ورزش دانشگاه با اشاره به نحوه مجوز حضور دراین مسابقات گفت: استان هایی که مقام های قهرمانی المپیاد پیام نور را به دست می آورند به رقابت با دانشگاه های منطقه ای خود می پردازند وپس از کسب عنوان قهرمانی درمنطقه خود، جواز حضوربه این رقابت هارا دریافت می کنند.
نصیرزاده افزود: در تلاش هستیم که بتوانیم جواز حضور تیم هندبال چهارمحال و بختیاری در المپیاد آقایان وتیم والیبال اصفهان در المپیاد بانوان راباتوجه به پتانسیل بسیار بالا این دواستان در این رشته را نیز دریافت کنیم.
گفتنی است چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران از ۲۷ تیر الی ۵ مرداد ماه ودربخش پسران از ۱۰ مرداد الی ۱۹ مرداد ماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر