برگزیده ها
1394/4/6 شنبه
هوشمندسازی کامل مراکز 14گانه آموزشی پیام نور کرمانشاه

.

هوشمندسازی کامل مراکز 14گانه آموزشی پیام نور کرمانشاه

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: تمام مراکز 14 گانه آموزشی پیام نور استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه امسال هوشمند می‌شوند.

  •  

به گزارش از کرمانشاه، بهمن سعیدی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان از هوشمندسازی کامل مراکز 14گانه دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تا ابتدای مهرماه امسال خبر داد.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال 93 و ابتدای امسال تجهیزات لازم برای تمام 14 مرکز آموزشی پیام نور استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال فراهم شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با بیان اینکه 80 درصد از این تجهیزات خریداری شده است، اضافه کرد: 20 درصد باقی مانده نیز سفارش داده شده‌ است.

به گفته سعیدی‌پور، با استارت خوردن هوشمندسازی مراکز دانشگاه‌ی پیام نور استان در مهر ماه امسال، تمامی کلاس‌های آموزشی اعم از تئوری و عملی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به سیستم‌های هوشمند همچون ویدئو پروژکتور مجهز می‌شوند.

پذیرش دانشجو در 12 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کرمانشاه

وی با اشاره به وجود 80 کد رشته محل موجود در دانشگاه‌های پیام نور استان کرمانشاه متذکر شد: 11 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان فعال بود که رشته شیمی آلی نیز برای امسال به آنها افزوده شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در خصوص شهریه این دانشگاه نیز گفت: طی سال‌های اخیر افزایش شهریه نداشته‌ایم، چون معتقدیم که افزایش شهریه موجب محروم ماندن دانش‌آموزان مناطق محروم از تحصیل می‌شود.

سعیدی‌پور بیان داشت: میزان شهریه دریافتی در تمام مقاطع دانشگاه پیام نور کمتر از یک‌سوم دانشگاه‌های شهریه‌‌بگیر و حتی کمتر از شهریه مدارس غیرانتفاعی است.

*نقل و انتقال دانشجویان در بین مراکز کاملا آزاد است

وی به نقل و انتقال دانشجویان مراکز پیام نور استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از سال گذشته نقل و انتقالات دانشجویان صددرصد آزاد است و تقاضای هر دانشجویی برای نقل و انتقال مورد موافقت قرار می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه کمک به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای تحصیل در محل زندگی و استفاده از ظرفیت مراکز کل استان را از اهداف این موضوع عنوان کرد.

*تجهیز کتابخانه‌های پیام نور به کتب تخصصی کارشناسی ارشد

سعیدی‌پور از تجهیز کتابخانه‌های مراکز پیام نور استان که در رشته‌های کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو دارند، خبر داد و گفت: کتابخانه‌های مذکور به منابع علمی و به‌روز مجهز شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنان می‌توانند از کتابخانه الکترونیکی دانشگاه از طریق ورود رمز کاربری بهره‌مند شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: یکی از الزامات رشته‌های کارشناسی ارشد وجود کتاب‌های تخصصی در آن رشته است که در سال 93 با پیگیری‌های به عمل آمده اعتباراتی برای آنها اخذ شد.

*بهره‌برداری از ساختمان کارگاهی مرکز پیام نور کرمانشاه

سعیدی‌پور یادآور شد: سازمان مرکزی پیام نور با توجه به گسترش رشته‌های ارشد، سال گذشته و امسال بدون توجه به سقف اعتبارات مالی و پولی در دو مرحله 6 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات به دانشگاه استان کمک کرده است.

به گفته وی، ساختمان کارگاهی مرکز پیام نور شهرستان کرمانشاه در راستای توجه به رشته‌های کارشناسی ارشد و توسعه فعالیت‌های کارگاهی با مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع در صورت تأمین اعتبار برای رشته‌های علوم پایه، عمران، شیمی و صنایع تا دو ماه آینده تجهیز می‌شود

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر