برگزیده ها
1397/6/7 چهارشنبه
نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با هدف تعامل علمی و کارشناسی با آسیب‌های اجتماعی و بهبود نظم و امنیت در استان تفاهم نامه آموزشی-پژوهشی امضا کردند.

.

نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با هدف تعامل علمی و کارشناسی با آسیب‌های اجتماعی و بهبود نظم و امنیت در استان تفاهم نامه آموزشی-پژوهشی امضا کردند.

 

به گزارش روبط عمومی دانشگاه پیام نور ، این تفاهم نامه روز چهارشنبه  مورخه 7/6/1397با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه سردار امان الهی  و رئیس دانشگاه پیام نور استان در ساختمان مرکزی این دانشگاه منعقد شد.


برگزاری جلسات اندیشه ورزی و میزگردهای علمی مشترک، برپایی همایش های علمی مورد تایید وزارت علوم، جلسات سخنرانی، کارگروه های علمی مشترک، فراهم کردن زمینه استفاده از کتابخانه ها و کارگاه های مشترک و همکاری در تعیین موضوع پایان نامه ها و پژوهش های دانشگاهی از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.


بهمن سعیدی پور، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در این باره عنوان کرد: در راستای اجرای این تفاهم‌ نامه اولویت های پژوهشی نیروی انتظامی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دانشگاهیان پیام نور قرار می گیرد و در شوراهای پژوهشی این دانشگاه پذیرفته و پشتیبانی می شود و ناجا هم آمار و اطلاعات لازم را برای پیشبرد تحقیقات در اختیار دانشگاهیان ما قرار می دهد.




تخریب دانشگاه پیام نور واحد تازه‌آبادثلاث باباجانی در اثر زلزله اخیر

 
در بخش دیگری از این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به زلزله 5.9 ریشتری تازه آباد گفت: دولت پیش از این برای ترمیم خسارت های ساختمان های دانشگاه پیام نور در شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و ثلاث باباجانی از زلزله سال 96مبلغ  20 میلیارد ریال اختصاص داده بود اما با زلزله اخیر اگر این مبلغ 2 برابر هم شود حتی برای جبران تخریب دانشگاه پیام نور شهر تازه آباد کافی نیست.
به گفته وی در جریان زلزله اخیر همه دیوار های دانشگاه پیام نور تازه آباد فرو ریخته است.
سعیدی پور گفت: از مسئولان دانشگاه پیام نور در مرکز درخواست کرده ایم که تمام ساختمان های دانشگاه پیام نور در استان کرمانشاه که از سال 1387 به بعد ساخته شده اند و در معرض خطر قرار دارند، مقاوم سازی شوند.
ساعت 2:43 دقیقه بامداد چهارم شهریور زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر حوالی تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند.


سعیدی پور در پایان قهرمانی حسین کیهانی دانشجویی دانشگاه پیام نورمرکز کرمانشاه. که با کسب رتبه اول و مدال طلای دو و میدانی ۳۰۰۰متر بامانع در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا  را به ملت شریف ایران بخصوص دانشجویان پیام نور تبریک گفت و اظهار داشت حدود 15 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه درحال تحصیل هستند

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر