برگزیده ها
1397/7/28 شنبه
آغاز جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور در کرمانشاه
آغاز جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور در کرمانشاه

.

 

 

آغاز جشنواره "قرآن و عترت" دانشگاهیان پیام نور کشور در کرمانشاه

 

 

بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور از امروز (23 مهر) به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه آغاز بکار کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ، با بیان اینکه این مسابقات از روز  (دوشنبه) آغاز و تا 25 مهر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

وی بااشاره به حضور 250 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در این مسابقات، ادامه داد: مرحله مقدماتی و استانی مسابقات از اردیبهشت امسال با شرکت بیش از 17 هزار دانشجو در 500 مرکز پیام نور کشور برگزار شد و در نهایت 250 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری و در 34 رشته باهم رقابت خواهند کرد.

 

وی بابیان اینکه مسابقات در سه روز برگزاری هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه دارد، عنوان کرد: مسابقات در محل تالار همایش مجتمع تفریحی رفاهی زیتون شهر کرمانشاه برگزار می شود.

سعیدی پور با تاکید براینکه سطح داوری مسابقات بالا خواهد بود، اضافه کرد: 10 داور برجسته ملی و بین المللی کار داوری مسابقات را انجام خواهند داد.

وی در پایان یادآورشد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز روز 25 مهر با حضور نمایندگانی از دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر