برگزیده ها
1395/11/16 شنبه
به مناسبت دهه مبارک فجر فاز دوم ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور کنگاور روز جمعه مورخه 15/11/95 با حضور استاندار محترم کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین محترم استانی و شهرستان در محل این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

.

 

از به مناسبت دهه مبارک فجر ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور کنگاور روز  جمعه با حضور استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار و جمعی مسئولین استانی و محلی در محل این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.
 

فاز دوم ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نورواحد  کنگاورکه اعتبارات آن از محل  مصوبات سفر مقام معظم رهبری ، وزارت نفت و دانشگاه پیام نور تامین شده است به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ، به مناسبت دهه مبارک فجر فاز دوم  ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور کنگاور روز  جمعه مورخه 15/11/95 با حضور استاندار محترم  کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین محترم  استانی و شهرستان  در محل این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه جناب آقای دکتر بهمن سعیدی پور  اظهار داشت اعتبار هزینه شده برای این ساختمان حدود  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است  و این پروژه فاز دوم  دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد  که 1600مترزیربنا دارد. وی افزود در استان کرمانشاه طی سه سال گذشته ده پروژه عمرانی در دست ساخت داشته ایم که شامل چهار پروژه در مرکز کرمانشاه ، در مراکز و واحدهای سنقر و کلیایی و جوانرود و پاوه و همچنین دو پروژه در مرکز اسلام آباد غرب و یک پروژه در واحد کنگاور می باشدوی افزود ازاین پروژه ها فقط ساختمان آزمایشگاهی مرکز کرمانشاه در چهار طبقه تکمیل نشده است که روند مناقصه آن مراحل پایانی را طی می کند و حداکثر تا اواخر هفته آینده فراخوان مناقصه در روزنامه چاپ خواهد شد . لذا مرحله دوم ساخت این پروژه احتمالا در پایان سال جاری شروع خواهد شد

اسدالله رازانی استاندار محترم کرمانشاه در مراسم افتتاح فاز دوم دانشگاه پیام نور کنگاور که در محل این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت علم و دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی گفت: تعالی و پیشرفت کشور از مسیر علم و دانشگاه است. وی   با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار دانشجو در استان کرمانشاه داریم، تاکید کرد: هم اکنون باید تمرکز ما بر «کیفیت آموزش» باشد. 

وی خاطر نشان کرد: از افتخارات نظام‌جمهوری اسلامی، تحقق عدالت در زمینه تحصیلات عالی است که دانشگاه پیام نور در این زمینه فعالیت های مناسبی داشته است استاندار کرمانشاه با اشاره سفر مقام معظم رهبری به استان و مصوبات این سفر،  آن را پربرکت ترین سفر تاریخ استان کرمانشاه دانست و گفت: مردم استان از مواهب آن بهره مند می شوند.

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر