برگزیده ها
1394/7/7 سه‌شنبه
تفاهم نامه آموزشی دانشگاه پیام نور وفنی حرفه ای استان کرمانشاه

.

تفاهم نامه




پیش از ظهر امروزسه شنبه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری ارتقای شایستگی های مهارتی دانشجویان پیام نور میان مسئولان اداره فنی و حرفه ای استان و دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد.
این تفاهم نامه با شش ماده و 22 بند به امضای دکتر بهمن سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه و داوود ناصری امید مدیرکل فنی و حرفه ای استان رسید.
ماده یک موضوع اصلی این تفاهم نامه است که همکاری در اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان و دانشجویان پس از درخواست و اعلام نیاز از طرف دانشگاه پیام نور استان و اجرای آن توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در قالب مفاد تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی طرفین در این زمینه می باشد.
برگزاری همایش ها، جلسات علمی و آموزشی مشترک بین دو مجموعه، اجرای دوره های آموزشی مورد توافق براساس نیازسنجی های به عمل آمده توسط دانشگاه پیام نور کرمانشاه از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.
در تعهدات سازمان فنی و حرفه ای استان، فراهم کردن بستر آموزشی اعم از تجهیزات کارگاه موارد مصرفی و مصالح براساس مواد قانونی درج شده است وانجام نیاز سنجی ها و تعیین استانداردها از تعهدات دانشگاه پیام نور در این تفاهم نامه است.
در تعهدات دانشگاه پیام نور انجام نیازسنجی ها، همکاری های علمی، برگزاری همایش های مشترک فراهم کردن زمینه همکاری و تعامل اساتید فنی و حرفه ای و حضور در دانشگاه برای ارتقا علمی بیان شده است.
از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه جلوگیری از هزینه های اضافه برای ارائه آموزش عملی به دانشجویان پیام نور و بهره گیری از ظرفیت های فنی و حرفه ای در این زمینه عنوان شده است.
مدت زمان این تفاهم نامه از هفتم مهر ماه سال جاری تا هفتم مهر ماه سال 96 بوده و قابل تمدید نیز می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر