برگزیده ها
1397/5/28 یکشنبه
دکتر امین ناجی در دیدار با آیت ا... فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه رشت:

.

دکتر امین ناجی در دیدار با آیت ا... فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه رشت:
دانشگاه پیام نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآن وعترت دارد

.

معان فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور بر نقش مهم این دانشگاه در ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی در سطح کشور توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی و علی الخصوص قرآن و عترت دارد و تاکنون بیست و سه دوره قرآنی در سطح کشور برگزار کرده است که امید است در سال 97نیز این دوره از مسابقات را در سطح دانشجویان کشور و در استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر امین ناجی در دیدار با آیت ا... فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان رشت افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی مردمی و برخاسته از نظام اسلامی نقش بسزایی در گسترش علم و دین در بین اقشار جامعه دارد و ما نیز همواره در سفرهای استانی خود به دو جایگاه نورانی و مهم فرهنگی یعنی دیدار با آیات عظام و دیدار با خانوادهای شهدا توجه دقیق داریم تا با استعانت و راهنمایی بتوانیم در حوزه فرهنگ به نحوه شایسته ای تاثیرگذار باشیم.
آیت ا... فلاحتی نیز در این دیدار گفت: حضور در جمع دانشگاهیان و اهالی علم و دانش یک غنیمت است و آشنایی خوبی با دانشگاه پیام نور دارم و معتقدم حوزه و دانشگاه دو بال رکن و فرهنگ محسوب شده که گسترش اخلاق در جامعه با همکاری و مساعدت این دو بال فرهنگی نظام ممکن می شود.
وی با عنوان اینکه گسترش علم بدون اخلاق موجب مضرات می شود، ادامه داد: اصل مهمی که در دانشگاهها باید به آن توجه داشت این است که تربیت دانشجو همراه با تهذیب نفس و ترییت اخلاقی باشد.
وی توجه به علم و دانش را مهم دانست و گفت: هر زمانی که از کتاب و دانش دوری کنیم به همان اندازه به سمت جهالت و سقوط نزدیک خواهیم شد.
وی همچنین اعلام کرد: گفتمان های دانشجویی و کرسی های نقد و آزاد اندیشی که مورد تقاضا و درخواست مقام معظم رهبری است باید در دانشگاهها عملیاتی شود تا ثمرات ارزشمنداین فعالیت را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر