آموزش
1394/6/5 پنجشنبه
ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر تحصیلیذ 95-94

.

((

پیوست

تاریخ

دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیرسال94   ))

((نوبت 15))

   روسای محترم استانها/ مراکز

با سلام و احترام، به پیوست دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور به همراه اطلاعات پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی آزمون ورودی  کارشناسی ارشد فراگیر سال تحصیلی 95-94 را حضورتان ارسال  و به اطلاع می رساند: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از تاریخ 8/6/94 لغایت 11/6/94 می باشد.

ضمناً روند ثبت نام به شرح ذیل است:

1-  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال پائیز95-94 و بصورت غیر‌حضوری انجام می شود. پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

1-1-    پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

       1-2-پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالبJPGیا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

1-       تصویر صفحه اول وسوم  شناسنامه

2-    تصویر کارت ملی

3-    عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه )

4- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه آقایان مطابق مفاد دفترچه راهنما.

5- تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود).

6 -گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه

شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم گلستان و همچنین در سایت اطلاع رسانی دانشگاه  http:// pnu.ac.ir موجود می باشد.

2-  دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده  در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس و شماره تلفن درسامانه خدمات آموزشی در بازه زمانی 15/6/94 لغایت 21/6/94 اقدام نمایند.

3-  در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگزاری شده در سیستم گلستان مطابقت و در پرونده فیزیکی دانشجو درج می گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید   ثبت نام ( پذیرش نهایی )  در سیستم  گلستان اقدام   می نماید. پس از طی مراحل مذکور امکان، اخذ شماره دانشجویی، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد فراهم می گردد.

4-  با توجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان درسیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد لازم است چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم و مدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام، مراتب بصورت محرمانه به همراه یک قطعه عکس و نمونه دست خط دانشجو به اداره کل خدمات آموزشی ارسال گردد.

5-    انتخاب واحد دانشجویان بر اساس تقویم دانشگاهی از تاریخ 22/6/94لغایت 26/6/94 خواهد بود.

6-     دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

7-    دانشجویان پذیرفته شده می بایست  کلیه دروسی را که  نمره خام  آن کمتر از  12 می باشد در نیمسال اول 95-94 اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال           مذکور؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.

 

تذکر: دروس  مردودی   دانشپذیری  پس  از قبولی  با  کد 3 در کارنامه  دانشجو  ثبت می گردد.

8-  رعایت تاریخهای اعلام شده در دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است و مسئولیت عدم رعایت آن بر عهده رئیس محترم مرکز خواهد بود.

9-    مغایرتها و کمبودهای موجود در مدارک دانشجویان بایستی قبل از تاریخ های ذکر شده در دستورالعمل مذکور برای اعلام به سازمان سنجش آموزش کشور بصورت لیست شده با ذکر موارد مغایرت به مرکز آزمون دانشگاه ارسال شود. (لازم است موارد مغایرت به تفکیک موضوع، تهیه و از ارسال در یک لیست خودداری شود.) ودر صورت مشاهده مغایرت معدل، مغایرت مشخصات شناسنامه ای یا مدرک تحصیلی از پذیرفته شده به صورت موقت ثبت نام به عمل آورده و موارد تا قبل از تاریخ های ذکر شده ارسال گردد.                                                                    

10-     طبق ماده 19 آئین نامه آموزشی (پذیرش واحدهای درسی)پذیرفته شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره های کارشناسی ارشد دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند تا پایان نیمسال پائیز 95-94 فرصت دارند درخواست خود را به همراه ریزنمرات تائید شده به آموزش مرکز ارائه نمایند.

11-     طبق  ماده 4 آئین نامه آموزشی، پذیرفته شدگانی که درس‌های جبرانی (اعلام شده توسط گروه آموزشی) مربوط را در دوره کارشناسی نگذرانده اند موظف به انتخاب دروس  جبرانی  در  نیمسال  پائیز 95-94 می باشند.

12-     پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31/6/1394 درمقطع قبل فارغ التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ 31/6/94  فارغ التحصیل  نمی‌شوند، ممانعت به عمل آید و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود.

13-     دانشجویان می بایست اصل مدارک فوق را به همراه تصویر آن (جهت برابر اصل نمودن) را هنگام مراجعه حضوری  به مرکز ارائه نمایند.

14-     مدیران آموزش استان  می توانند هر گونه سوال در خصوص پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان فوق را کتباً به آدرس http://regsup.pnu.ac.ir اعلام فرمائید. همچنین کلیه مدارک و دستورالعمل ها از طریق همین سایت در اختیار مدیران آموزش استان  و مرکز تحصیلات تکمیلی  قرار گرفته و قابل دسترسی می‌باشد.

درپایان ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران آن استان امید است امور ثبت نام به نحو شایسته ای انجام پذیرد.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر